vrijdag 1 juni 2012

Ik ga op reis... vanaf één juni

Eén juni maakt nog geen zomer! Vandaag verschillende items opgestuurd die besteld waren toen het vorige week zulk schitterend weer was. Hangmatten, ophanghaken voor de hangmat, opvouwbare barbeques. Deze klanten zullen moeten wachten op betere temperaturen, zal vast wel goed komen!

Vandaag is het ook de internationale dag van de kinderen in de wereld.  Deze dag heeft als doel aandacht te vragen voor kinderen die slachtoffer geworden zijn  van oorlogshandelingen of andere vormen van agressie. En in Kenia is het vandaag Madaraka Day, een feestdag omdat Kenia na 40 jaar (burger)oorlog een Britse kroonkolonie werd en zelfbestuur kreeg. Een belangrijke stap in de richting naar onafhankelijkheid en vrijheid. Dat is 49 jaar geleden, ik ben nu ook 49.
1 Juni is ook de dag dat ik start met bloggen, mijn mening te uiten in het openbaar. Een kleinigheid ten opzichte van bovenstaande gebeurtenissen maar wel spannend! Waar zal het over gaan, wat komt er in me op, wat gebeurt er om me heen, hoe reageren anderen, kortom Ik ga op reis...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten